Tuesday, June 29, 2010

Náramek proti komárům - Doporučuji

Náramek proti komárům mám vyzkoušený a mohu ho vřele doporučit. Patřím k těm na které komáři, jak se říká, "jdou". A tak jsem se před dovolenou začala zajímat o dostupné repelentní přípravky nejen pro mne, ale také pro mé děti. Abych řekla pravdu, nemám ráda, když se mám repelentem přímo postříkat a tak když jsem objevila náramek proti komárům, ihned jsem ho zakoupila - Repelentní náramek proti komárům


Na ruce vypadá docela dobře a nijak mi nevadil ani jsem o něm nevěděla.

Je voděodolný, takže nebylo třeba ho sundat před koupáním.

Škoda, že neúčinkuje delší dobu (účinné 2-3 týdny), ale nic s delší dobou působení jsem stejně nikde nenašla. Rozhodně je účinnější než spreje a roztoky, které jsme používali doposud.


Náramek proti komárům a jeho použití:

Repelentní náramek je vyroben z polymeru, který postupně uvolňuje účinnou látku. Výrobce má náramek testovaný v Parazitologické laboratoři na účinnost a v Dermatologické laboratoři na zdravotní nezávadnost.

Různé barvy jsou pouze designové. Náramek je stahovací - přizpůsobí se velikosti ruky.

Účinné látky:

geraniol

Pokud si chcete náramek objednat klikněte zde: Náramek proti komárům Mohlo by vás zajímat: Labradoři mívají artrózu, jorkšíři zubní kámen a šarpejové alergii... Jak může chovatel ovlivnit nežádoucí nadměrné línání Jak dosáhnout krásné, zdravé, leské a správně vybarvené srsti u vašeho psa? Jak rozpoznat kvalitní krmivo pro psy Jak čistit psovi zuby - 4 základní kroky Zápach z tlamy u psa a kočky Kvalitu psí stravy poznáte podle srsti, žeber a stolice Jak krmit psa - Obecné zásady krmení psů

No comments:

Post a Comment